MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Teman yang di sana


Apo kabarnyo kawan-kawan aku yang di jawo?
Apo mereka masih inget aku? La 10 tahun kito dak ketemu :( .
Pas lebaran kemarin aku pulang ke jawo lho :) , tapi ak u nggak ketemu kalian :( . Aku kangen kalian lho :)
Aji, Zaki dan Labib . Dulu kito galak maen samo-samo :)
Kamu masih inget dak pas kito galak maen di TK ya bunaya? Terkadang ketika hari minggu kita juga tetep ke TK lho :)
Zaki, masih inget dak pas kito d cari oleh ortu kito karno kito maen di rumah labib dan pada saat itu hujan turun. Jadi ortu kito cemas nyarike kito?
Labib, masih inget dak pas dulu kau ngajak aku k rumah sakit nak besuk nenek mu? Tros t msih inget dak pas rumah kau ngadoke acara bakar kambing? Nah aku kau kasih sate kambing? . Labib, masih inget dak dulu aku pernah maen PS d rumah mu? . Banyak jugo ee kenang-kenangan kito , tapi sekarang kau pindah ke jakarta
Kawan, masih inget dak dulu kito rekreasi dengan rombongan TK . Yang kito naek bis itu nah?
Kawan, masih inget jugo dak pas malem takbiran kito keliling komplek sambil bawak obor ?
Kawan, masih inget dak dulu pas aku nak pindah ke palembang. Aku buat acara kecil-kecilan ngantarke ayam chiken k rumah kalian?
Tapi pas aku nak pegi dari lawu indah, ngapo kalian dak datang k rumah aku? Untuk ngasih kenang-kenangan trakhir? :(
Aku kangen kalian :) . Kapan yo kito biso ketemu lagi? Kapan yo kito biso cerito bareng-bareng lagi?

Aku sebenrnyo pengen nian nk nelpon kalian, tapi apo nomor rumah kalian masih aktif? La 10 tahun kito dk ngobrol lewat telpon . Aku takot jugo kgek kamu dk ngenali aku lagi :(

0 komentar:

Posting Komentar

Total Tayangan Halaman

alif nugroho. Diberdayakan oleh Blogger.

Copyright © / four headset comunity

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger